Wednesday, June 27, 2007

He finally wrote... Bravo dear!!

Rating:★★★★★
Category:Other
I was so surprise when I checked my son's bag and his stuffs (my daily routine), I got his writing. O Rabb in his age he could write his experience... How grateful we are to have him! Alhamdulillah...Subhanallah..

But guys check this out carefully, he got 10 (excellent mark) from his teacher. Does he deserve to get it? It just a beginning, teacher...please don't let him satisfied.

Here is what he wrote:
Mengarang
Fathan dan Reza sedang bermain gangsing, umi Fathan memanggil fatahan. Fathan bertanya ada apa umi. Fathan tolongin umi untuk pindahin sayur ke meja depan.
Tiba-tiba dijalan ada yang tabrakan motor mio dengan angkot. Umi dan Emba belum tahu. Fathan Dian dan Reza sudah tahu dan Fathan mengasitahukan umi dan emba dengan berita itu. Setelah itu waktunya mengaji. Waktu 04.00 WIB, kemudian Fathan segera pulang dari sekolah ngaji. Fathan bergegas ganti baju karena Fathan ingin menonton Tivi. Akhirnya sudah malam Fathan akhirnya bobo Z Z Z Z......!!!

5 comments:

  1. wow... That's really good. Congrats...

    ReplyDelete
  2. he did it in cursive handwriting? Unbelievable....di spore jrg ada anak anak yg mahu menulis cursive..

    ReplyDelete
  3. Di Indonesia sejak di kindergarten sdh mulai diajarkan cursive writing sis...walupun samapi skrg I have no idea what is it for?!

    ReplyDelete